Розрізняють такі (друковані) видання: брошура,
буклет, газета, журнал, книга, реферат (перелік невичерпний). Кожне з них має
своє призначення, певну структуру, формат видання та правила розповсюдження.
Брошу́ра — неперіодичне або періодичне текстове
книжкове видання об'ємом понад 4, але не більше 48 сторінок, сполучених між
собою за допомогою шиття скріпкою або ниткою. Найчастіше брошури використовують у
рекламних чи в освітніх цілях.
Букле́т — переважно багатокольорове аркушеве друковане
видання, складене у два або кілька згинів (фальців). До такого виду друкованої продукції
найчастіше звертаються туристичні агенції, виробники промислових і продовольчих
товарів, організації та установи при відзначенні ювілеїв, подій чи проведення
інших знакових заходів.
Газе́та — щоденне, щотижневе або двотижневе періодичне
видання з постійною назвою у формі складених аркушів. Містить офіційні документи,
оперативну інформацію і матеріали з актуальних громадсько-політичних, наукових,
виробничих та інших питань, а також літературні твори, фотографії та рекламу.
Журнал — друковане періодичне видання.
Інформаційний бюлетень — видання, яке випускають з метою інформування з певних питань цільової
групи людей, спеціалістів або інших користувачів. Інформаційний бюлетень, як правило,
складається з підбірки актуальних тематичних відомостей, оформлених у вигляді
статей.
Кни́га — неперіодичне видання у вигляді аркушів,
виготовлених з паперу, пергаменту або іншого матеріалу і скріплених з одного
боку.
Реферат — письмова доповідь або виступ з певної теми,
в якій узагальнюють відомості з одного чи кількох джерел.
Залежно від способу оприлюднення твору розрізняють публікації друковані й
електронні (комп'ютерні). До друкованих публікацій відносять книжки, брошури,
журнали, газети, бюлетені, буклети, листівки, надруковані на папері. До
електронних публікацій відносять документи, створені за допомогою спеціальних
комп'ютерних програм і розповсюджувані з використанням електронних носіїв даних
(компакт-диски, дискети, флеш-носії тощо) або комп’ютерних мереж.
Комментариев нет:
Отправить комментарий