Друковані презентації.
На рівні проти друкованими презентаціями стоять комп'ютерні
презентації (електронні презентації), дозволяють вийти поза межі друкованих
каталогів і буклетів. Електронні презентації можна безкоштовно розміщувати у
Інтернеті - з сайту компанії, розсилати електронною поштою (pdf презентації),
використати в конференціях, семінарах, презентаціях як відео презентацій
(мультимедіа презентації, мультимедійні презентації). Такі презентації залежно
від формату можуть бути різні динамікою, а можливо, й повноцінної анімацією
(анімаційні презентації), оригінальної подачею інформації, можливістю додавання
звуку, музики тощо. Комп'ютерні презентації не зав'язані на друкований тираж,
можна використовувати в різних носіях, чи це комп'ютер, плазма чи проектор, у
яких не так важко вносити зміни. Головна перевага - маса. Комп'ютерні
презентації теж можна умовно обробити сталася на кілька типів. Давай пройдемося
від найпростіших до складнішим.
Комп'ютерні та електронні презентації.
Почати з друкованого формату презентації. Це найпростіший
варіант використання презентації як роздавального матеріалу чи друкованого
доповнення до Вашому виступу, рекламної акції. На жаль, більшість компаній
даний вид застосування презентації є їх украй вузьким у зв'язку з обмеженими
можливостями друкованих презентацій за впливом на емоційне сприйняття. У цьому
форматі є жорсткі обмеження на статичність картинки. Можна «пограти» з
можливостями друкарні, дизайн рішенням, але межі друкованого сприйняття й
використання пробитися вдасться. Здебільшого друковані презентації втілюють
іміджеві ідеї, цілком повно справляючись з функціями візитних карток компанії
каталогів продукції: брошури, каталоги, буклети.
Комментариев нет:
Отправить комментарий